Reklam
Oyun Haberleri

Todd Howard, daha az konsol için geliştirmenin daha iyi oyunlar yarattığını söylüyor

reklam
Reklam


Todd Howard, oyun direktörü Bethesda Yumuşak Çalışmasıyaklaşan yıldız alanı, daha az konsolda geliştirmenin “daha iyi bir ürün yapacağını” söyledi.

ile yakın zamanda yapılan bir röportajda Telgraf, Todd Howard tartıştı Microsoft‘nin Bethesda’yı satın alması ve bunun geliştiricilerin oyunlarını gelecekte nasıl etkileyeceği.

reklam

“Bu gerçekten odaklanmakla ilgili, ben de bunu söyleyebilirim. Çıtayı yüksek tutmak elbette güzel, ama odaklanabilmek ve yarattığımız şeyin bu olduğunu söyleyebilmek gerçekten çok iyi ve işte çıta burada.

“Çoğu zaman,” diye devam etti, “bu, yalnızca bulunduğunuz yerin ve donanımın bulunduğu yerin zamanlamasına göre belirlenir. Çıtayı gerçekten çok yükseğe çıkardığımız için gerçekten şanslıyız.”

reklam

Howard ayrıca Bethesda’nın Microsoft ile olan uzun tarihini de tartıştı. “İyi haber şu ki, birlikte çalıştık [Microsoft] bu kadar uzun. O zamandan beri geri dönüyor rüzgar rüzgarı, yaptığım her oyunda oldukça derin bir ortaklığımız oldu ve birlikte teknoloji geliştirdik ve başka şeyler. Nereye varmak istediğimiz konusunda çok düşündük ve Microsoft ile uzun süre potansiyel olarak böyle bir şey yapma konusunda konuştuk.”

Howard’a ayrıca artık serbest bırakmama konusunda nasıl hissettiği soruldu. Oyun istasyonu konsollar. “İnsanları dışarıda bırakmak istemezsin, değil mi? Ama günün sonunda, odaklanma ve şunu söyleme yeteneğin, yapmak istediğim oyun bu, yapmak istediğim platformlar bunlar ve bunlara gerçekten dayanabilmek bir başarı sağlayacak. daha iyi ürün.”

Son zamanlarda Bethesda için bir fragman yayınladı yıldız alanı, bir çıkış tarihi ve oyuncuların oyun gelecek yıl piyasaya çıktığında bekleyebilecekleri görsel stil ortaya koydu.





Source link

reklam
reklamm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

reklam
Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen Reklam Engelleyiciyi Kapatınız