Reklam
Oyun Haberleri

Cennetin Yabancısı: Final Fantasy Origin

reklam
Reklam



Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin, Final Fantasy 1’e dayandığını gizlemiyor, ancak hayranların gözden kaçırabileceği bazı gizli referanslar var.

reklam

Başından beri belliydi ki Cennetin Yabancısı: Final Fantasy Origin yeniden hayal edilmesidir son fantezi 1, oyuncular orijinal oyunun ilk zindanı olan Shrine of Chaos’a giderek PS5 demosuna başlarlar. Kaynak materyale çok sayıda açık göndermeler olsa da, gözden kaçırması gerçekten kolay olan birçok incelik de vardır. Bu harika ayrıntılar, böyle olmayan oyuncuların radarından kaçabilir. yakından tanıdık son fantezi 1hikayesi, oyun ve müzik, ancak geliştiricilerin kasıtlılığını gösterirler.

Arada belli ki farklar var Cennetin Yabancısı: Final Fantasy Origin ve son Fantezi 1, çünkü bu gerçek bir yeniden çevrim değil. Bu, orijinal oyundan ilham alan konumları, karakterleri ve hikaye vuruşlarını kullanırken yeni oyunun kendi yolunu çizmesini sağlar. Ayrıca orijinal oyunun belirli yönleri, seviye tasarımını oluştururken geliştiricileri bilgilendirmeye gerçekten yardımcı olmuş gibi görünüyor, çünkü bunlar geri aramalar ve diğer Paskalya yumurtaları ile ağzına kadar dolu. Bunlardan bazılarını müzik gibi tanımak diğerlerinden daha kolay olabilir, ancak belirli seviye tasarım özelliklerini tanımak çok daha zordur.

reklam
Okumaya devam etmek için kaydırmaya devam edin
Bu makaleyi hızlı görünümde başlatmak için aşağıdaki düğmeyi tıklayın.

İLİŞKİLİ: Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin – Garland Kurs İçin Eşit Olmayabilir

Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin Müzik Referansları Final Fantasy 1 Music

son fantezi bir bütün olarak franchise, inanılmaz müziği ile bilinir. Serinin tüm müziklerinde ortaya çıkan kapsayıcı temalar vardır ve yeniden yapımlar ve yeniden yapımlar, kaynak materyallerine parlak şekillerde gönderme yapma eğilimindedir. Bunun gerçekleştiği iki büyük zaman vardır. Final Fantasy Menşei demosu ama. Oyuncular demoda ilerledikçe, müziğin içinde orijinal Chaos Shrine film müziğine dair ipuçları olduğunu fark edebilirler. Özellikle demodaki melodik korna, Chaos Shrine film müziğinin melodisine doğrudan bir referanstır. İkisini yan yana duymak, söylemeyi kolaylaştırır.

Aynı şekilde, Garland patronu dövüş müziğinin kendisinin hoş bir dokunuşu var. son fantezi 1 içinde savaş müziği var. Temanın çoğu orijinaldir, ancak hepsi temada görünen bir melodiye dayanmaktadır. son fantezi 1savaş müziği. Bu motif patron müziğinde erkenden ortaya çıkar, ancak daha sonra tüm şey boyunca değiştirilir ve değiştirilir. Ayrıca demonun patron temasında zillerin ilginç bir kullanımı var. son fantezi 1 savaş müziği remix Final Fantasy Dissidia, hangi Final Fantasy Menşei büyük ölçüde ilham alıyor aynı zamanda.

Stranger of Paradise: FFO Demo – İş Referansı Final Fantasy 1 Sınıfları

son fantezi 1 sınıfları

olmasına rağmen Final Fantasy Menşei ikonik iş sistemini kullanır, bu aslında orijinalinin zamanında yoktu son fantezi. Bunun yerine, oyuncular dört Warriors of Light’ın her biri için, sınıfın yükseltilmiş versiyonunun kilidini açana kadar oyunun çoğunda sadık kalacakları bir sınıf seçtiler. Orijinalinde altı seçenek vardı Son Fantezi: Savaşçı, Hırsız, Kara Kuşak, Kara Büyücü, Beyaz Büyücü ve Kırmızı Büyücü.

Üç Warriors of Light’ın başlangıç ​​işleri Final Fantasy Menşei orijinal oyunda bu sınıflara doğrudan bir referanstır. Jack, Fighter’a benzeyen bir Kılıç Ustası olarak başlar. Dahası, Swordsman’ın gelişmiş işi, bu sınıf için kullanılan başka bir isim olan Warrior olur. belirli yayınları son fantezi 1. Jed’in Hırsız işi var gibi görünüyor ve Ash yumruklarını kullanıyor ve muhtemelen Keşiş (Kara Kuşak işi). Oyuncular ayrıca, orijinal oyundan başka bir işe Kara Büyücü’ye yükseltilen Büyücü işinin kilidini açabilirler. Red Mage’in tam oyununda mevcut olduğu onaylandı. Final Fantasy Menşei, Beyaz Büyücü hakkında henüz bir haber yok.

İLİŞKİLİ: Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin Demo – Parti Üyelerini Kişiselleştirebilir misiniz?

Stranger of Paradise: FFO Demo – Final Fantasy 1 Düşmanlarına Referans Vermek

Kurt Goblin Muhafızı Final Fantasy Menşei

Demonun seviye tasarımının bu yönü gerçekten ilginç çünkü geliştiriciler araştırmalarını yaptı veya oynadı son fantezi 1 kendilerini. Demo boyunca oyuncular Goblinler, Kurtlar, İskeletler ve daha fazlası gibi düşmanlarla karşılaşacaklar. İlginçtir ki, yukarıda bahsedilen düşman türlerinin üçü de orijinal oyunda aslında Shrine of Chaos’un içinde veya çevresinde bulundu. Bu açıkça geliştiriciler adına kasıtlı bir karardı.

Hatta bir adım daha ileri gidiyor, bir mini-boss tipi düşman aynı zamanda doğrudan bir referans oluyor. son fantezi 1. Demonun başında oyuncular ilk Darkness Vent ile karşılaştıklarında, daha büyük ve daha güçlü bir Goblin türü ile karşı karşıya kalırlar. Goblin Muhafız Taş Fırlatma yerine Post kullanıyor, ve daha küçük emsallerinden çok daha fazla hasar verme ve alma yeteneğine sahiptir. Kaos Mabedi’nin içinde ve yakınında dolaşırken son fantezi 1, Goblinlerin çok daha zorlu Goblin Muhafız düşmanlarıyla değiştirilme şansı var.

Stranger of Paradise: FFO Demo – Final Room, Shrine of Chaos Dungeon’a atıfta bulunuyor

Final Fantasy 1 Shrine of Chaos haritası yukarıdan aşağıya

Listeyi kapatmak için kaçırılması kolay referanslar, ilk oyuna çok aşina olan oyuncular, oyunun son odasının orijinal oyundaki zindanın düzenini bir şekilde taklit ettiğini fark etmiş olabilir. Harita çok basitti, merkezde büyük bir oda dört köşede daha küçük odalarla çevriliydi. Orijinal oyunda, bu köşe odalar isteğe bağlıdır, çünkü Garland’ın bulunduğu ana odaya açılan kapı kilitlidir.

Final Fantasy Menşei bunu biraz değiştirir, garland’a giden kapıyı kilitler ve oyuncuları anahtarı bulmak için daha fazlasını keşfetmeye zorlar. Bununla birlikte, bu kilitli kapının önündeki oda, orijinal Kaos Mabedi ile biraz farklı olsa da benzer bir şekilde düzenlenmiştir. Oyuncular onu çevreleyen dört odaya girerler: Oyuncuların girdiği İskelet odası, anahtarın bulunduğu oda, kapatılmış bir geçit ve Griffon ile oda içinde. Orijinal oyundan daha fazla alanın bu şekilde uyarlanıp uyarlanmadığını görmek ilginç olacak. Tüm bu Paskalya yumurtaları sadece kısa demoda bulunabilirse, tam oyunda bir ton olması gerekir.

Cennetin Yabancısı: Final Fantasy Origin 2022’de PC, PS4, PS5, Xbox One ve Xbox Series X için çıkacak.

DAHA: Final Fantasy 7 Remake Fotoğraf Modu, Oyuncuların Elmyra Flashback Sahnesinde Rengi Geri Yüklemesini Sağlıyor

Avatar: Frontiers of Pandora Tech Demo, NPC’lerin Dünya ile Nasıl Etkileşime Girdiğini Açıklıyor






Source link

reklam
reklamm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

reklam
Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen Reklam Engelleyiciyi Kapatınız