Reklam
Oyun Haberleri

Bir Rogue Oynamak Hakkında En İyi ve En Kötü Şeyler

reklam
Reklam


Oyunda Zindanlar ve Ejderhalar, oyuncular oyuna başladıklarında çeşitli roller arasından seçim yapabilirler. Rogue, oynaması ve karakterize etmesi daha popüler ve eğlenceli rollerden biridir. Rogues çok yönlü bir sınıftır ve çok çeşitli beceri yeterliliklerine sahiptir.

İLİŞKİLİ: Dungeons & Dragons: Din Adamları İçin En İyi Silahlar (& Genellikle Bulundukları Yer)

reklam

Bir Rogue oynarken, bir oyuncu onlarla çok şey yapabileceğini ve gerçekten harika bir takım oyuncusu olabileceğini görecektir. Bununla birlikte, her Rogue’un zayıf yönleri vardır ve oyuncuya kalmıştır. mümkün olan en iyi karakteri inşa et mümkün. Oyuncular, Rogue’ların çok yönlü olduğunu ve bir grubun beceri boşluklarını doldurmak için en iyi şekilde çalıştıklarını unutmamalıdır, bu nedenle başkalarının yapamayacağı şeyleri yapmak bir Rogue’un sorumluluğu olacaktır.

reklam

En İyi Şey: Güvenilir Yetenek

Bıçaklı D&D Rogue

Bir Rogue oynarken, oyuncular düşük seviyelerde bile itibarlarını ve konumlarını garanti altına alacak bir sürü ek Beceriye sahip olabileceğinizi görecekler. Ancak bir oyuncu 11. seviyeye ulaştığında, bir haydut parlayabilir.

11. seviyeye gelindiğinde, bir haydut, temel olarak, oyuncuların yeterlilik bonuslarına eklemelerine ve d20 kadar yüksek bir atışın 9 gibi davranmasına izin vererek, becerilerini mükemmelliğe kadar geliştirebilecektir. Bu, oyuncuların tüm beceri ve yeterlilikleri ile birleştirilmiştir. daha düşük seviyelerde kazanabilir, bir Rogue’u bir anahtar oyuncu.

En Kötü Şey: Savaş

Hançerli D&D Rogue

Rogue’lar bire bir dövüşte çok yeteneklidir, ancak kesinlikle normal dövüşte o kadar iyi değildir. Düzenbazlar bu konuda zayıftır ve oyuncular ne pahasına olursa olsun kuşatılmaktan kaçınmak isteyeceklerdir. Kaçınma veya Kurnaz Eylem gibi becerilerle, bu muhtemelen çok sık olmayacak, ancak gerçekleştiğinde oyuncuların büyük ölçüde takım arkadaşlarına güvenmeleri gerekecek.

İLİŞKİLİ: Dungeons & Dragons Seviyorsanız Oynayabileceğiniz Masa Oyunları

Gerçekten, haydutlar çoğu durumda takım arkadaşlarına güvenmek zorundadır. savaş durumları. İyi tarafı, çoğu haydutun tüm potansiyel hasarlarını vermek için yalnızca bir kez vurması yeterlidir, ancak bu, birden fazla rakip tarafından kuşatıldığında her zaman işe yaramaz.

En İyi Şey: Uzmanlık

D&D Grubu Evde Konuşuyor

Bir Rogue olmanın en büyük avantajlarından biri, A Rogue’un en büyük becerilerinden birinin… becerilerde olmasıdır. Başladığınızda, Rogue’lar en iyi becerilerin bazılarından oluşan bir listeden 4 beceri yeterliliği seçer. Bir oyuncu Uzmanlık becerisiyle 1. seviyede başlar ve 6. seviyede tekrar alır.

Uzmanlık, bir Rogue’un her seferinde iki yeni beceri veya araç seçmesine ve ayrıca araç becerisinin sahip olduğu yeterlilik bonusunu ikiye katlamasına olanak tanır. Bu, bir Rogue’un çeşitli seçilmiş becerilerde en iyisi olmasını sağlar ve bir Rogue’u bir Rogue’a dönüştürür. paha biçilmez varlık çoğu durumda.

En Kötü Şey: Rekabet

D&D Karakterini Kovalayan Yaratık

Oyuncuların bir Rogue oynamayı seçerken akıllarında tutmaları gereken bir şey, diğer birçok kişinin A Rogue oynamasıdır. Bu, en iyi olmayı ve kalabalığın arasından sıyrılmayı çok zorlaştırabilir. Bir haydut oynama fikri çok çekici, kim şeytani, çekici bir serseri olmak istemez ki?

İLİŞKİLİ: Dungeons & Dragons: Tüm Fraksiyonlar (ve Bir Seferde Nasıl Kullanılır)

Ancak oyuncular, diğer birçok insanın da aynı şekilde hissettiğini hatırlamalıdır. Rogue’unuzu 20. seviyeye kadar elde edemeyeceğiniz Şans İnme gibi inanılmaz yeteneklere sahip olacak şekilde seviyelendirmek zaman alır. Bir oyuncu zaman ve emek harcamayı seçerse, kesinlikle bir Rogue olarak öne çıkabilir, ancak bu zaman ve çaba gerektirir.

En İyi Şey: Grup Kontrolleri

D&D Rogues United

Rogues, grup ayarlarında son derece kullanışlı hale gelir. Onlar en iyi takım oyuncusu ve çok yönlülükleri göz ardı edilecek bir şey değil. Araştırma yapabilir, son derece iyi keşif yapabilir ve tuzaklar kurabilirler. Rouge’lar uzmanlaşmıştır yüksek hasar ve keşif ve bu büyük olasılıkla bir oyuncunun grup kontrollerinde ana işi olacak ve diğerlerinin ana beceri setlerine odaklanmasına izin verecek.

İyi bir haydut kil gibidir ve bir takımın boşluklarını doldurur. Becerilerde bir zayıflık olan her yerde, boşlukları büyük olasılıkla Rogue’lar dolduracaktır. Bu, onları bir takımda oldukça arzu edilir kılar çünkü Rogues, başkalarının yapamayacağı becerilere yardımcı olabilir.

En Kötü Şey: Kimse Bir Rogue’a Güvenmez

İki Hançerli D&D Rogue

Ne zaman bir şeyler ters gitse veya çalınsa, suçlanacak ilk kişinin Rogue olacağından emin olabilirsiniz. Bir haydutun doğuştan gelen doğası dolambaçlı ve becerikli olduğundan, birçok oyuncu, Rogue’un her zaman iyi olmadığını veya istediklerini elde etmek için bir yol tasarlamadığını varsayacaktır. Çoğu zaman, bu her zaman böyle değildir.

İLİŞKİLİ: Kampanyalarınızı Harika Hale Getirmek İçin Dungeons & Dragons Lore’da Olması Gereken NPC’ler

Bir oyuncu bir haydut olmayı seçerse, diğer takım arkadaşlarınızın onlara güvenmeyeceğini ve bu oyunun sadece adı olduğunu unutmamalıdır. Çoğu zaman bu, bir Rogue’u daha yetenekli ol ve bazı hileler ve genel bir aptallık yapmak istediklerine karar verdiklerinde algılanmamak veya güvenilmemek için normalde yapmayacakları zorlukları üstlenirler.

En İyi Şey: Kurnaz Eylem

Gölgelerde Kılıçlı Ninja

Bu yetenek bir Rogue için olmazsa olmazdır ve bir oyuncuya diğerlerine göre avantaj sağlar. Bir Rogue’un sırayla bonus bir işlem yapmasına izin verir. Düzenbazlar zaten doğal olarak kurnaz ve akıllıdır, bu yetenek buna örnek olabilir.

Bir oyuncu bunu devre dışı bırakmak, gizlemek veya atılmak için kullanabilir. Bir oyuncu zaten bir tepki verdikten sonra kullanılabilir ve bu yetenek çok sık işe yarar. Buna karşılık, bir Rogue, bir savaş bölgesinde fark edilmeden koşabilir veya hızlı bir şekilde iyileşmek ve telafi etmek için atılabilir.

En Kötü Şey: Hırsızlar Yapamaz

D&D Siluetli Rogue Şehir Dışında

Thieves Can’t, Rogues ve Thieves gibi diğer serseriler arasında kullanılan özel bir dildir. Bu dil temelde sadece kodlanmış dil, semboller ve başkaları tarafından anlaşılamayan lehçelerdir. Bu özellik çok fazla potansiyele sahip ancak oyun bir soygun yönüne odaklanmıyorsa ne yazık ki gerçekten kullanılamaz.

Yine de, bir gerçekten harika bir özellik ve birçok DnD hayranı, mümkün olduğunda onu kullanmayı sever, ancak şu anda çoğu kişi için işe yaramaz.

En İyi Şey: Çok yönlülük

Ateşle Çevrili Hançerli D&D Rogue

Bir Rogue oynamanın en iyi yanlarından biri, doğru oynandığında sahip olabilecekleri çok yönlülüktür. Bir haydut oynarken, birçok farklı rota ve Arketip alınabilir. Bir oyuncu Suikastçı olmayı ve hasara ve savaşa odaklanmayı, Hırsız olmayı ve savaş dışında katkıda bulunmaya yardımcı olmak için bir beceri maymunu olmayı seçebilir, Arcane Trickster rotasına gidebilir ve sihir, illüzyon ve güçte uzmanlaşabilir.

İLİŞKİLİ: Zindanlar ve Ejderhalar: Daha Yaratıcı Karakterler Yaratmak İçin Denemeniz Gereken Arka Planlar

Bunlar, bir Rogue’un uzmanlaşabileceği birçok yoldan sadece birkaçı. Bu, Rogue’u yapar benzersiz ve kesinlikle çekici kullanılan stratejiye göre oynamak. Ayrıca, bir oyuncunun düşünebileceği çoğu karakter fikri ve konsepti için çalışabilir, karakterlerini ve arka planlarını oluşturmayı eğlenceli hale getirir. Rouge’un çok yönlülüğü inkar edilebilecek bir şey değildir.

En Kötü Şey: Bazı Alanlarda Zayıf

D&D Rogue Gemide

Rogue’ların doğuştan gelen çok yönlülüğünün dezavantajı, pek çok konuda iyi olmalarıdır, bu nedenle sahip oldukları her beceride mutlaka en iyi olmaları gerekmez. Böylece, Rogue’lar, Rogue’a çok benzeyen bard gibi belirli becerilerdeki diğer sınıflar tarafından gölgede bırakılabilir.

Ozanlar, birçok benzer beceri elde etme yetenekleri nedeniyle genellikle Rogue’larla karşılaştırılır. Barbarlar ve savaşçılar, Rogue’lardan daha tutarlı saldırılara sahiptir ve daha tutarlı hasar verir. Ayrıca daha yüksek HP’ye sahiptirler ve bir Rogue’dan daha fazla yakın muharebe hasarına dayanabilirler.

Bununla birlikte, bir Rogue’un çok yönlülüğü, potansiyel olarak bir ozan dışında hiçbir şeyle rekabet edemez. Bununla birlikte, Rogue’un çoğu şeyde iyi olduğunu, ancak kesinlikle her şeyde en iyisi olmadığını akılda tutmak önemlidir.

SONRAKİ: Dungeons & Dragons: En Faydalı Warlock Büyüleri

yerleşik kötü öfke karakterleri

Söylenti: Resident Evil Outrage Oynanabilir İkinci Karakter Sızdı


Yazar hakkında





Source link

reklam
reklamm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

reklam
Başa dön tuşu

Reklam Engelleyici Algılandı

Lütfen Reklam Engelleyiciyi Kapatınız